SAMPLES `N` STUFF #4 Svi vole 9th Wonder-a


Za 9th Wonder-a sam prvi put cuo kada sam naleteo na grupu Little Brother, ne secam se koje godine tacno, al recimo neka 2008. 9th Wonder je bio oficijalni bitmejker grupe,iako su cesto Big Pooh i Phonte znali da repuju i na bitove drugih bitmejkera. U tom periodu mi je jako prijao taj mekani ist koust zvuk, semplovi, te bass linije, dramovi koji su bumbep al nisu bumbep itd. Naravno onda sledi istrazivanje ko je lik, sta radi bla bla. Tu se na prvu primam na taj zvuk, i u mojim bitmejking pocetcima sigurno prvi uzor. Imali su mi u tom periodu ti bitovi neki smek i mislim da ne postoji osoba koja na yt nije ukucavala 9th wonder instrumentals i bacala fristajl do iznemoglosti. 9th Wonder ima tu neku specificnu tehniku seckanja semplova,uvek prepoznatljiv i sa cestim picovanjem vokala iz sempla koji bitu daju neki poptpuniji oblik. Na netu imaju da se nadju i njegovi dram paketi tako da topla preporuka za bitmejker pocetnike da obavezno u bazi imaju folder sa njegovim snerovima, kikovima itd. Saradjivao je sa ozbiljnim glavama, a i ustalom i on je ozbijna rep glava. Koga zanima istrazice po netu njegov rad i uverice se da se radi o ozbiljnom kalibru. U "Rhythm Roulette" je izdominirao sranje i ubedljivo priredio najuspesniju epizodu tog serijala. Sigurno neko ko oseca muziku na neki poseban nacin i prenosi to na bitove. Jeste da smo u 2018. i da mozda takav zvuk u mejnstrimu nema bas uvek porlaz, al svakako muzika za rep glave koji vole da se iskuliraju uz neki rep soul fazon. A i jebes mu mater ne moze uvek muzika za pucanje i nasilje, prija nekad i nesto za odmaranje mozga. U nekim intervjuima koje sam kolko tolko ispratio znao je da kaze jako pametne stvari koje mogu da pomognu u samom bitmejking procesu. Od sranja vezano za samo semplovanje, nacina pravljenja bitova do nekih manje vise poslovnih saveta. Kada smo napravili  "SAMPLES`N`STUFF" rubriku najavio sam da ce povremeno izaci i neki materijal za bitmejking, stoga ove subote ide mini paket semplova. Odlucio sam da katujem neke pesme koje je 9th Wonder koristio u svojim bitovima, naravno upitanju su neki klasici i verovatno sto puta iskorisceni semplovi, ali igri nikad kraja. Za svih 9 izabranih semplova sam sredio loop i oznacio BPM, tako da ako neko u svom radu voli ovaj zanr muzike sigurno u nekim navratima moze iskoristiti ovaj materijal.


DOWNLOAD:

9th Wonder x Inke aka Vins Beats | SAMPLES `N ` STUFF



Inke aka Vins Beats: https://www.facebook.com/inkelaenovski/
Studio La Haine: https://www.facebook.com/StudioLaHaine/

Коментари

Популарни постови