TOP 10: Bitovi u domacem repu pt.1



Sreda na blogu ce biti dan za ove TOP10 liste,gde cemo malo birati najjacih 10 u necemu, a verovatno nekad i najgorih 10, uglavnom stvari iz hip hop kulture, ali i drugim stvarima koje imaju dodirne tacke sa navedenim.



Znas ono kad cujes pesmu i kazes za bit, da brate to je to. Hocu ovakav bit. Ko je nacukao ovo? Zasto je ovaj bit toliko sve? Kod nas u repu realno su se ti momenti cesto desavali, da su te podloge toliko bile prejake da ne postoji reper a da nije pozelelo taj bit samo za sebe. Izabrao sam po svom misljenju 10 rep instrumentala koju su ostavili utisak na mene. Mozda to nece biti najboljih deset bitova ikad domaceg repa, mozda te stvari nisi nikada ni cuo,ali su sigurno bitovi koji mene nisu ostavili ravnodusnim. Slede top10 stvari gde su bitovi stvarno cudo,bar po meni.


1. Ajzea feat. Day Who - Taxi

Stvarno ne znam kako je ova pesma dosla kod mene. Neki narezani cd sa raznim domacim repom. Dvehiljade i neka godina. Brt ovaj bit. OVAJ BIT. Realno sad kad pogledam mislim da su tad Ajzi i Danko bile prave osobe za ovaj bit. Nisam siguran da li Coby potpisuje bit,ali ko god da je svaka cast. U jednom periodu odrastanja sam svakodnevno vrteo ovu stvar. Ne zbog teksta,koliko zbog same atmosfere. Predrkan bit,toliko opustajuce,toliko pozitivne energije. I dan danas ovo povremeno zavrtim i vratim se u neko lepse vreme.


2. Hartmann feat. Sever - Pleme In Tha House 

Pazi ti tamo 2010. i cujes kako drugu strofu Sever ulece ovde. Jebote. Ovo potpisuje S-Kicka,mislim da kod njega na SC kanalu ima ovaj bit okacen. Ovo mi je jedan sigurno i u top5 domacih bitova ikada. Meni je ovo vatra,svetska klasa. Ima tako neki momenat. Skroz neka druga dimenzija. Jako volim ovaj bit.


3. Juice - Kes Kolica

Da se ne zajebavamo sad. Ovaj bit mora biti na listi ma kakva konkurencija da je upitanju. Panduri nas startuju non stop? Mislim da je negde u svemiru pre milion godina bilo upisano da se ovo mora desiti. Ova pesma je promenila domaci hip hop. Sam Djus,ovaj spot sa ovom rep ekipom,lokacije,devojke,automobili,ni sam mladjani Ivan nije znao sta ce da se desi. Nemam pojma ko je radio ovaj bit al ovo je promenilo igru. Necu da komentarisem ovo.


4. Lud feat. VIP, Struka, Borko THCF & Looney - Sekund, Minut, Sat

Vanja je u Bassivity eri izgradio domaci bitmejking. Ovde je semplovao grupu Toto. Lud i tadsnja prva postava te izdavacke kuce su snimili klasik za Ludov prvenac. Zanimljiva ideja,odlicne strofe,pevljiv refren. Ja sam tad imao 15 godina. U ime igre.


5. Reksona feat. Dada - Tepas Banku

Ovo mi je previse kriminal. Ovo je islo za neki Sin-ov tejp,pa posle za Reksonin tejp. I Timbe je kasnije izbacio na ovaj bit neki remix sa gostima. I dalje presvez bit. Muzika za pljackanje trafika. 


6. Prti Bee Gee feat. 93FU KRU - Gde God Da Krenem

Dovoljno je da procitas ekipu koja je repovala ovde. Ne znam zasto ali ovaj bit ima to nesto. Mozda i ne toliko specijalan bit za listu al meni je po meri. Svima je legao kako treba i snimljen je jedan od najboljih sajfera u domacem hip hopu.


7. Dripac feat. Rasta - Drip Hop

Ovo je ja mislim najmladja pesma na listi. Coby je ovde uleteo onako bas bitmejkerski. Ovde mogu da cujem pola Wu Tanga,Meek Milla,Young Bucka,ma bilo koju rep glavu. Prekriminalna dram linija,cak i ovaj prost sinti/rhodes piano na strofama sa svim ovim ukrasima daje taj surov momenat. Kad neko kaze rep ja zamislim ovako neki bit.


8. Juice - Brate Minli

Mora na listu. Salijer je ovde skuvao ozbiljan bit. Jeste da mu je Djus dao celo to kurcenje i digao ovo na maksimalno,ali bit mora da se pohvali. Ovo smo vrteli na najjace,kad je izao taj album kupio sam onaj zeleni najk duks sa onom patikom na printu koji je Djus nosio na kaveru albuma.


9. 187 - Pumpaj

Realno.


10. THCF feat. Coyote - THC

Jeste da je ovde Kojot digao pesmu na dodatnih 100%,al u ono vreme kad je izletelo ovo je bila bombica. Relja je cini mi se radio bit,pricali su negde Borko i Stefan kako je nastala pesma. Mora i ovo na listu. Tvrdo. Zapravo ceo prvi THC je imao odlicne bitove,to je vec postao domaci rep klasik. Gradivo.



Studio La Haine FB: https://www.facebook.com/StudioLaHaine/

Коментари

Популарни постови