INTERVJU #1: Šone Soldzer


Nebojsa Zivkovic aka Šone Soldzer,clan studija La Haine,u kratkim crtama prica o svom zivotu,planovima,filmu. Bivsi student,buduci dobitnik oskara.


1.Zadnjih par godina si clan studija La Haine?

- To je tacno. Postao sam stalni clan organizacije La Haine, gledam da poboljsam rad same organizacije i kao i svi ostali clanovi studija placam clanarinu u iznosu od 4000 dinara svakog meseca (smeh) 


2. Tvoja uloga u projektu?

- Pa moja uloga je vezana za neki vizuelni deo stvaralastva La Haine studija. Znaci kada odlucimo da nesto snimimo ja stupam na scenu. Do sada smo snimili par spotova, napravili par lirik videa koji su ispali skroz ok. Sve u svemu nastojim da, to sto radim i stvaram, bude originalno, novo i sveze.


3. Film kao tvoj izbor?

- Film sam poceo da gotivim jos kao klinac. Uvek sam bio odusevljen pokretnom slikom i jos tad sam zeleo da se bavim poslom koji ima veze sa filmom. Sad kad pogledam ne bih sebe mogao da zamislim u drugoj bransi, nekako ne bi to bilo to. Da skratim, film volim vise od mame i tate (smeh).


4. Limbo?

- Limbo je neko stagniranje ili prazan hod. Neki prostor u kom covek lebdi. Limbo je takodje i naziv mog projekta. Rec je o scenariju koji trenutno pisem i u koji ulazem ogroman psihicki napor. Nikad se nisam tako zakacio za nesto, samo o tome razmisljam. Mislim da ce Limbo biti nesto potpuno drugacije i novo na ovim prostorima, a posle ce se samo prosiriti na ostale delove sveta (smeh). Toliko o tome, ne bih vise da otkrivam.


5. Bataja,Zemun,Kovin,Pancevo. O cemu se radi?

- Pa stvar je jednostavna, to su cetiri mesta u kojima sam ziveo. Cale je vojno lice i stalno smo morali da se selimo zbog njegovih prekomandi iz jedne kasarne u drugu itd. Dosta sam naucio na tom selidbenom putovanju, sva ta mesta su me izgradila. Neki momenti su me sjebali neki napravili najsrecnijim covekom na svetu. Uvek je tu bila ravnica koju jako volim i na koju sam navikao.





6. Trenutna linija kretanja?

- Trenutno sam na relaciji Pancevo-Beograd. To je jedna prava linija kojom idem svaki 
dan. 


7. Bliski Istok?

Pre 8 godina sam otisao na bliski istok da radim. Tacnije, otisao sam u Avganistan jer je to u tom trenutku bila obecana zemlja. U Avganistanu sam proveo godinu i po dana. Tamo sam doziveo svasta i video svasta i boravak tamo je jako uticao na mene i na moje odrastanje. Otisao sam sa 18 godina i vratio se sa 20 i mislim da sam zbog Avganistana malo ranije odrastao. Zanimljivo iskustvo.


8. Top 3 albuma koja su ostavila utisak na tebe?

- Nemam  omiljene albume i ne mogu da kazem da je neki album najbolji ali za ovu priliku cu izdvojiti Linkin Park - Meteora, taj album sam kao klinac odslusao jedno milion puta,Nirvana - Nevermind,i na kraju Depeche Mode i album Violator


9. Koje pivo uz buksnu ide najbolje,koje kad samo cirkas?

- Lasko je otkrice za mene. Tako da Lasko u svim prilikama. Mada moze da prodje i Zajecarac, Lowenbrau, Niksicko..


10.Planovi za 2018.godinu?

- La Haine dominacija i Limbo. 




Коментари

Популарни постови