Kolumna: RIMUJ.ME

Pošto je Inke odlučio da malo vise aktiviramo blog, na kome će ljudi imati priliku da steknu utisak o tome šta je ustvari "Studio La Haine", meni je pripala uloga da pišem kolumne. Tako da ću ovde svakog ponedeljka imati priliku da pišem o stvarima koje mi padnu napamet.




Pošto je La Haine pre svega deo naše rep kulture, mislim da bi logičan početak mog pisanja na ovom blogu bio baš o domacem repu. Kada sam ja počeo da se uopšte interesujem za muziku i kada sam počeo da slušam rep, on je predstavljao jednu supkulturu, jako malu, ali koja je, čini mi se, tada već pokazala jednu dobru energiju, i jedan potencijal da se probije i postane prihvatljiva. To je vreme ''Govedine'', ''Kuce na promaji'', ''Uno due tre'', ''Kada riba drolja postane'', ''Keš Kolica'', ''Slikaj''. Tada su Juice i 187 izdali za BK, jednu od najjačih izdavačkih kuća, Beogradski Sindikad je osvojio sve generacije i pozicionirao se na muzičkoj sceni, Bassivity je okupljao fantastične mlade talente koji su vremenom svako na svoju stranu napravili odlične karijere. Međutim mislim da u tom trenutku niko nije mogao ni da pomisli dokle će to sve otići. Danas je, čini mi se rep ili jedan njegov oblik , ne samo mejnstrim nego jedan mehanizam koji postavlja trendove i gura apsolutno celu muzičku industriju u pravcu kom njemu odgovara. To je dovelo do tektonskih promena unutar same rep kulture. I ranije su se reperi delili na one rill i komercijalu, na one koji prenose poruku, i one koji vataju na flow, ali mi se čini da su tada svi imali isti interes, da se rep progura i da postane vidljiv. Danas kada očigledno svi znaju šta je rep, tu je, sluša se svaki dan, na svim televizijama, portalima, novine pišu o rep skandalima, meni se čini da sada ja ne znam šta je rep. Kako da definišem šta je to zbog čega sam ga ja zavoleo, i zbog čega celog života slušam rep, repujem, ložim se, tripujem. Sada reperima drugi pišu tekstove, jel možete vi to da zamislite, prodaju se rep tekstovi, ljudi žive od toga, od tri plug-ina i aplikacije rimuj.me. Voleo bih da pročitam i vaše mišljenje u komentarima, kakav je vaš utisak, i šta je rep za vas? Aj ćao.


Vuk Sjekloca






Коментари

Популарни постови