INTERVJU #3: Sam

Sam aka Papa Benefit. Sremacka vatra.




1. Tvoji rep pocetci?

- Da pravo kažem zaboravio sam kad je bio prvi kontakt sa rep muzikom, ono što znam je da me je zarazio za ceo život. Ali ako može da se računa u rep početke, ortak iz kraja i ja pišemo rime, usporavamo neki tempo na sintisajzeru za matrice, i kao snimićemo to na nekoj prastaroj mini-liniji,šta li ,idemo u peti razred osnovne, ne znamo de smo šuplji i sećam se, jedna pesma se zvala Godzila...fun times. Prve ozbiljne solo stvari snimio sam kad sam upoznao Gemblera, kod njega u studiju, cirka 2008/9ka.


2. Kakvo je trenutno stanje na rep sceni u Indjiji?

- Jebem li ga...Bilo je nekih ekipa koji su repovali pre mene, jedno vreme bilo je brdo ljudi koji su dolazili kod Gemblera u studio snimali, planiralo se štošta, mikstejpovi su izlazili svako malo i sve to zajedno činilo je da IN scena bude jaka, ali onda se valjda istrošilo gorivo i odjednom se sve ugasilo. Danas iskreno ne znam ko šta radi. Sranje je što Inđija nema neki Dom omladine, pa da možeš da odeš i čuješ nešto, bilo rep, rok, metal, šta god.


3. Sta se slusa kod tebe ovih dana,omiljeni rep albumi?

- Zadnje što sam provalio bili su neki ruski moderni reperi, i neki ukrajinci što rokaju haus muziku i preko repuju, nish ne razumem al mi je ludnica. Mislim da nemam omiljeni rep album, tj teško mi je da izdvojim samo jedan ili par. Jedino što često pustim omiljene mi matore ili pokojne repere, Outkasta, Tupaka, Wu Tenga, Roka, Currensyja, stoji mi mozak...Od ne toliko starih volim Schoolboy Kjua i ASAPe.


4. Pre par meseci si izbacio Fešn Džekpot vol.1 EP,odakle ideja za projekat?

- Toma Norman mi je predložio da snimamo nešto,ja sam i sam već bio naložen i imao sam neke ideje u glavi i reko, biće Fešn Džekpot pa sam mislio ceo album samo da nabrajam robne marke i da kenjam o modi, uz to inspiracija su mi pesme o skupim letovanjima, bahatim boginjama i stranim brendovima i razbacivanju, a kontam da likovi gajbi voze Opel Astru klasik 1.6, ugradio plin i gladi bradu kapiraš? I cela ta pomama kod naroda da ništa nije lepo, ako nije skupo ili Fendi ili šta god. Ja sam onda hteo malo da kenjam po takvim idejama, ustvari hteo sam da se dobro zabavim snimajući celo sranje, da nisam imao drugih obaveza, snimio bih u sledećih mesec dva i Vol.2 ,Vol.3...Generalno za ovaj fazon mi nije teško da nađem inspiraciju. Na kraju da dodam, nije mi bila ideja da ikoga  disrispektujem, čak naprotiv, uvek kada vidim ako je neka dobra pičoza izbacila spot, pustim to sranje hiljadu puta i odem na instać da vim kakvu ima bulju. Pustim i od likova isto, al ne odem možda na instać.


5. MC Young 0?

- To je lik kome sam ukrao refren za pesmu Tebra. Zapravo njegovo ime se drugačije piše ali se slicno izgovara. Vrlo je popularan, pa sam mislio da bi moglo da bude nekih problema oko autorskih prava, za sada ništa, možda kad se pomerim sa nula pregleda...



6. Frank,Prokleti Bednik,Suter,kad da ocekujemo sledeci spot?

- Novi, bar jedan, spot mora da padne tokom godine, trenutno nemam prostora da realizujem bilo šta ali volim da snimam spotove i trudiću se da ih bude što više.


7. Tvoja prva petorka NBA lige svih vremena?

- Jordan. Zajebavam se. Ovo je najteže pitanje, da ne kenjam sad Kobe Bryant mi je omiljeni igrač košarke, pored njega face su mi bili Nate Robinson, Jason Kid, Ben Wallace...Danas navijam za Jokaru i ostale iz naše zemlje. Nikad nisam sastavio najbolju petorku, ali evo, niko ne može da kaže, da u svojim najboljim godinama, Divac, Paspalj, Đorđević, Danilović, Stojaković, ne bi bili do jaja danas u NBA, mrtvu Atlantu ili Šarlot bi odveli u finale konferencije.


8. Sta mislis o balkanskoj rep sceni?

- Nisam mnogo upućen u balkansku scenu, počujem uglavnom domaće stvari šta izađe na tjubaru,mada i to sam ranije pažljivije pratio nego danas što pratim. Od ostalih ispratio sam neke Hrvate, bio sam na Kreši u BG-u. Čuo sam da je vrh situacija u Bugarskoj, tipa gomila klubova,ide rep i kao ribe i likovi svi furaju kačkete i u fazonu su to je to.


9. Ko trenutno nosi rep jaknu?

- To se odmah vidi. Ja je nosim. I samo još retki je nose. 


10. Planovi za 2018. godinu?

- Planovi su da se manje sekiram a da više podižem iz benča.





Коментари

Популарни постови